جشن میلاد امام رضا (ع) مجازی برگزار شد 

جشن میلاد امام رضا (ع) مجازی برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹
ادیب فلاح گفت: به مناسبت دهه کرامت هم زمان با سالروز میلاد امام رضا علیه السلام جشن میلاد آن حضرت به صورت مجازی برگزار شد.

«ادیب فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت دهه کرامت هم زمان با سالروز میلاد امام رضا علیه السلام جشن میلاد آن حضرت به صورت مجازی برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج افزود: این جشن به همت بچه های مسجدی کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی به صورت زنده از اینستاگرام پخش شد.

وی اضافه کرد: از عمده برنامه های این جشن مجازی سخنرانی، مولودی خوانی، قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام و زیارت امین الله بود.

فلاح بیان کرد: در راستای ترویج معارف و سیره اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام رضا علیه السلام موضوع سخنرانی به بیان کرامات و فضائل این امام بزرگوار اختصاص داده شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج یادآور شد: از آنجایی که شیوع کرونا مانعی بر سر راه برگزاری جشن های دهه کرامت بود بنابراین تصمیم گرفتیم امسال جشن میلاد امام رضا علیه السلام را به صورت مجازی برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه های دهه کرامت کانون، آذین بندی مسجد و محله متناسب با دهه کرامت بود که قبل از آغاز این ایام، به همت بچه های مسجدی انجام شد.

فلاح در خاتمه اظهار کرد: همچنین هر شب صلوات خاصه امام رضا علیه السلام راس ساعت ۸ از گلدسته های مسجد پخش می شد تا همگی از راه دور دست ادب و ارادت بر سینه گذاشته و به حضرت سلام کنیم.
 

پایان پیام/ 586